בכיר הליכוד מצהיר: בן גביר יהיה שר בממשלה הבאה

    אסתי פלד No Comments on בכיר הליכוד מצהיר: בן גביר יהיה שר בממשלה הבאה

    לאחר שאמש נתניהו סירב לעלות לבמה בהקפות שניות המרכזיות בכפר חב"ד כל עוד בן גביר עליה, בכיר הליכוד השר לשעבר ישראל כץ אומר לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "זה ברור לכולם שבן גביר יהיה שר בממשלה הבאה, נתניהו לא אמר במערכת הזו שהוא לא ימונה לשר" | הריאיון המלא

    צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר ישראל כץ לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אני מתנגד לחרם על בן גביר, כל ההפחדה שלו עכשיו שנקים ממשלה עם גנץ, זה לצרכי תעמולה, הצהרנו שאנחנו נקים ממשלה עם הימין וזה מה שנעשה. אני לא יודע עם נתניהו היה מעורב בסיפור אמש בכפר חב"ד" טען כץ בפתח הריאיון.

    "השמאל מתעסק בזה כדי לא לדבר על השותפות שלהם עם טיבי ועבאס. אין להם ממשלה בלעדיהם. אנחנו מדברים חיובי, ניאבק על הזהות היהודית של המדינה, ועל יוקר המחיה. כל מפלגות מחנה הימין שותפות שלנו" הוסיף כץ.

    "בן גביר יהיה שר בממשלה הבאה, זה כבר ברור לכולם, נתניהו לא אמר במערכת הזו שהוא לא ימונה לשר. גם אם יהיו יותר מ 61 כל אנשי המחנה הלאומי יהיו בממשלה" הצהיר כץ.

    על מסיבת העיתונאים של סמוטריץ' ורוטמן בעניין תיקון מערכת המשפט אמר: "אנחנו לא קשורים למה שהוא אומר, אין לזה כל קשר לנתניהו, אנחנו בעד לתקן את מערכת המשפט באופן אחראי. רואים כולם איך תיקי נתניהו קורסים בבית משפט, כל התיקונים שנעשה הם ללא כל קשר לתיקי נתניהו".

    ישראל כץ

    פלאש 90

    על הודעת אוסטרליה בעניין השגרירות: "אני הייתי שר החוץ, פעלנו כל הזמן שמדינות יכירו בירושלים, לפיד שר החוץ שנה וחצי, יש לו תקציב, הוא מסוכסך עם העובדים. איך לא היה לו מודיעין על כוונת אוסטרליה?" תהה כץ.

    "יש כאן ממשלה שמדברת במקום לעשות, נחמן שי החליט להצהיר שישראל תעזור לאוקראינה, זה הוחלט? למה הוא החליט להצהיר את זה? הנשיא הקודם של רוסי האיים עלינו במפורש בגלל זה".

    "במצב הכלכלי, נראה שקיבלנו חתימה רעה, חברות מובלות העלו את מוצרי הטיפוח בכ- 25 אחוז, מוצרים רבים ממשיכים להתייקר, את יוקר המחיה צריך להוריד על ידי פגיע במונופולים. זה מה שעשיתי עם הטיסות וחוק שמיים פתוחים. צריך אומץ לעשות את זה, לליברמן ולפיד אין את האומץ הזה" כך כץ.

     



    0 תגובות